
Tjänste kontrakt

För att göra det lite enklare erbjuder vi 4 olika servicenivåer, allt för att du ska hitta något som passar ditt företag och dina behov.

Serviceplaner
Välj bland flexibla servicealternativ och låt oss ta hand om allt - från regelbundet underhåll till produktpåfyllning - så att din arbetsplats alltid får en smidig kaffeupplevelse
Rekommenderas för arbetsplatser med 25 personer eller fler
Gold Deal - Full Service
Med vårt fullservicekoncept erbjuder Koppen dig det bekvämaste sättet att komma åt allt för en fungerande pausmiljö.
Vårt ansvar
- Fullständigt underhåll och service av kaffemaskiner
- Daglig förrådspåfyllning (kaffe, socker, etc.)
- Regelbunden rengöring och tekniska kontroller
- Hantera alla maskinrelaterade problem och felsökning
Ditt ansvar
- Säkerställa enkel åtkomst till maskiner för underhåll
- Meddela oss om brådskande problem eller haverier
- Upprätthåll allmän ordning runt maskinområdet
Rekommenderas för arbetsplatser med 20 personer eller fler
Silveravtal - Delat ansvar
En bekväm lösning med ett besök varje månad, där du själv gör en del av tjänsten.
Vårt ansvar
- Månatliga besök (11 gånger/år) för leverans och maskinservice
- Förebyggande tekniskt underhåll och hygienkontroller
- Skicka påminnelser första arbetsdagen i veckan innan ditt planerade servicebesök samt påminnelse i slutet av veckan
- Snabb hjälp för brådskande operativa problem när som helst som behövs.
Ditt ansvar
- Daglig maskinpåfyllning och grundläggande rengöring
- Veckovis djuprengöring och hygienunderhåll
- Hantera lager och lägga beställningar genom vår webshop och beställ andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök
- Om akuta driftsproblem uppstår, ring oss på 021-30 11 06, så hjälper vi dig
Rekommenderas för arbetsplatser med 10-20 personer
Bronskontrakt - Delat ansvar
En bekväm lösning med ett besök varje kvartal, där du själv gör en del av tjänsten.
Vårt ansvar
- Kvartalsbesök (4 gånger/år) för leverans och maskinservice
- Förebyggande tekniskt underhåll och hygienkontroller
- Skicka påminnelser första arbetsdagen i veckan innan ditt planerade servicebesök samt påminnelse i slutet av veckan
- Snabb hjälp för brådskande operativa frågor när som helst
Ditt ansvar
- Daglig maskinpåfyllning och grundläggande rengöring
- Veckovis djuprengöring och hygienunderhåll
- Hantera lager och lägga beställningar genom vår webshop och beställ andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök
- Om akuta driftsproblem uppstår, ring oss på 021-30 11 06, så hjälper vi dig
Rekommenderas för arbetsplatser med upp till 10 personer
Järnfördraget - Delat ansvar
En bekväm lösning med ett besök varje kvartal, där du själv gör en del av tjänsten.
Vårt ansvar
- Kvartalsbesök (4 gånger/år) för leverans och maskinservice
- Förebyggande tekniskt underhåll och hygienkontroller
- Skickar påminnelser första arbetsdagen i veckan innan ditt planerade servicebesök samt påminnelse i slutet av veckan
- Snabb hjälp för brådskande operativa problem när som helst som behövs.
Ditt ansvar
- Daglig maskinpåfyllning och grundläggande rengöring
- Veckovis djuprengöring ochd hygienunderhåll
- Hantera lager och lägga beställningar genom vår webshop och beställ andra varor i lugn och ro så att det räcker till nästa servicebesök
- Om akuta driftsproblem uppstår, ring oss på 021-30 11 06, så hjälper vi dig
Kontakta oss
Du kan kontakta oss genom att fylla i kontaktformuläret nedan, skicka e-post eller ringa oss på
Långängsvägen 1, Lokal 51 721 32 Västerås
info at paylando punkt se